Het avontuur is weer begonnen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Angelique Ham - WaarBenJij.nu Het avontuur is weer begonnen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Angelique Ham - WaarBenJij.nu

Het avontuur is weer begonnen

Blijf op de hoogte en volg Angelique

29 November 2012 | Singapore, Singapore

28 november, mijn reisavontuur gaat weer beginnen. Dit keer ga ik met de man (Mark) van een collega (Carola) van me. 

De reis gaat dit keer naar het onbekende Azië. En dat het nog niet ontdekt is merk ik al in de boekenwinkel. Normaal gesproken neem ik de Trotter of Footprint als bijbel mee. Hier staat echt alles in voor de backpacker. Maar dit keer komen we niet verder als de Lonley Planet. En als ik internet moet geloven is die niet echt accuraat. Maar we zullen het ermee moeten doen want er is niets anders. 
Woensdagmorgen brengt mijn vader ons naar Brussel waar onze lange reis gaat beginnen. En dat Papua Nieuw Guinea geen bekend vakantieland is kwamen we bij de incheckbalie achter. U vliegt naar Port Moresby???? Nog nooit van gehoord. Even kijken hoor. Nou, doe maar op je gemak want ik wil wel graag dat mijn tas op de juiste plek komt. Ik trouwens ook. De bestemming Papua Nieuw Guinea (PNG) hadden ze nog nooit gehad. We vliegen met Qatar. Ook het land heet zo waar we in Doha zullen landen na ongeveer 6,30 uur. Je zou zeggen dat het een luxe vliegmaatschappij is. Nou, ik denk dat de verwachtingen een beetje te hoog waren. Maar aan de service geen op of aanmerkingen. In Doha zouden we ongeveer 2 uur de tijd hebben om op adem te komen. Maar niets is minder waar. Tjeetje wat een groot vliegveld. We zitten zowat 20 minuten in de bus om afgezet te worden bij de terminal. Net genoeg tijd om naar de wc te gaan want we moeten meteen weer instappen om weer 20 minuten in de bus te zitten om bij het volgende vliegtuig te komen. En dat we niet in hetzelfde toestel zitten merken we meteen. Deze is een stuk luxer. Het begint ergens op te lijken ;-). Gelukkig maar want hier zitten we ruim 7 uur in. Wat ons nu ook weer opvalt is dat het vliegtuig helemaal niet vol zit. De vorige was nog leger. Zal het dan toch crisis zijn of gaan wij gewoon naar een vakantieland waar niemand naar toe wil !. Na weer een filmpje, hangen, slapen en lezen zijn we in Singapore. We moeten eerst naar een andere terminal om een boardingpass te krijgen. Maar die krijgen we nog niet want ze zijn nog niet open. We moeten hier maar liefst 10 uur doorbrengen !!. Dus we hebben geluk en hebben internet. Tijd genoeg om jullie op de hoogte te houden. Rond 12 uur 's nachts zal onze laatste etappe beginnen naar onze eindbestemming. Pfff wat zullen we blij zijn als we er zijn.
Wordt vervolgd.......

  • 29 November 2012 - 10:19

    Mieke:

    Hoi Angelique en Mark

    Het avontuur is weer begonnen, en wij mogen weer meelezen. En zo snel al weer een verhaal, heerlijk om mee te lezen en zo op de hoogte te blijven van jullie avonturen. Geniet ervan !

    Groetjes Mieke

  • 29 November 2012 - 10:20

    Marion Beelen:

    Hoi Angélique,

    Hopelijk kun je ergens nog wat mooie reisverslagen maken voor al je fans...waar ik er zeker een van ben...
    Ik wens jullie een hele fijne reis en vakantie toe...

    Groetjes,
    Marion

  • 29 November 2012 - 10:24

    Linda:

    Lieve Angel en Mark,
    heel veel plezier samen! Hoop dat jullie de uren op Singapore nog goed hebben door kunnen brengen en ondertussen geland zijn in het onbekende Papua Nieuw Guinea. Geniet ervan.
    Liefs Linda

  • 29 November 2012 - 10:49

    Carola:

    Hoi lieverds,
    Wat een geluk dat er in Singapore internet is, kunnen we al meteen op de hoogte gebracht worden. Was zeker lachen daar in Brussel, bestemming onbekend. Mark ben je al gaan zwemmen in het zwembes bij de luchthaven van Singapore of liggen jullie uit te rusten op de ligbanken. Hoop dat de laatste vlucht ook goed verloopt en dan kan het avontuur beginnen.
    Dikke kus Carola

  • 29 November 2012 - 11:03

    Riet:

    Hallo Angelique en Mark,

    Jeetje het eerste reisverslag staat er al op. Bestemming onbekend? Nou voor jullie gelukkig niet he. Geniet van jullie vakantie en ik kan niet wachten tot het volgende reisverslag. Tot hoors en Have fun, xxxx

  • 29 November 2012 - 11:22

    Pa :

    Hoi Angelique en Mark.
    Ben nog maar net terug van Brussel en nu al een reisverslag.
    Wel super snel daar in Singapore?
    Nu is het dan afgelopen want in de boesboes is geen internet.
    ben benieuwt. kijk toch uit na het volgende.
    Let goed op je zelf en geniet er van.
    Pa.

  • 29 November 2012 - 13:03

    Rene:

    Hoi Angelique,

    Is weer een mooie bestemming. Ik ga het weer volgen.

    Veel plezier.

    Groetjes,
    René

  • 29 November 2012 - 16:09

    Nicole Miedema:

    Niiiiiiet ben je nu alweeeeer opreis!!! Jij bent me er ook een ;-) wat ben ik jaloers! Papua! Ik wil ook!!! Dus je moet dubbel zo hard genieten, ook voor mij! En volgende keer moet je mij even wat laten weten dan kun je in brussel blijven logeren. Liefs en niet te veel leuke verhale nposten
    ;-) nicc

  • 29 November 2012 - 19:17

    Je Moeder:

    Hoi Angelique en Mark,

    Wat fijn dat je zo vlug iets hebt laten weten,en hoop dat jullie het toch een beetje gezellig
    in Singapore hebben gehad.Ben heel benieuwt hoe het in Paua Nieuw Guinea is en of het
    mooi weer is .Jullie zullen er in tussen al zijn, geniet ervan.Je moeder.xxxxx

  • 29 November 2012 - 19:28

    Simon:

    Hey Angelique en Mark

    Papua, doet me denken aan botjes door de (brede) neuzen, opvallende peniskokers en overweldigend veel groen. Het eerste en het laatste zal nog wel actueel zijn en het middelste hier en daar of voor de toerist. De bestemming is niet alledaags en daarom des te meer.... een avontuur! En avonturen kun je niet genoeg beleven!! Je blik op het leven, de wereld, geschiedenis etc. krijgt hierdoor aanzienlijk meer diepte dan de niet-avonturier zich met de allergrootste moeite nog niet eens kan bedenken!
    Grappig dat ikzelf op de dag van jullie vertrek mijn eerste octrooi heb gekocht en hiermee aan de slag ga met mijn nieuwe bedrijfje.
    Afijn, hoe toevallig is toeval? Hoe dan ook: het is geweldig dat ik - met al die anderen - mijn fantasie kan laten gaan en kan meegenieten met jullie avonturen!
    Nog een hele fijne reis!!!

    Simon

  • 29 November 2012 - 19:48

    Merla:

    Wat zal het een avontuur worden! Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal. Heel veel plezier! Merla

  • 29 November 2012 - 22:04

    Jan Goorts:

    Hoi Angelique en Mark

    Heel veel plezier met jullie vakantie en ik blijf jullie volgen.

    Groetjes Jan


  • 30 November 2012 - 18:37

    Sabine Uit Waalre:

    Dag anglique en Mark!
    Heeeeeeeel veel plZ en ik ben super benieuwd naar je verslagen en foto's !!!!! Groetjes en doe voorzichtig !!!!!

  • 30 November 2012 - 21:26

    Jentley Drieman:

    Lieve Angelique en Pap,

    Fijn om te lezen dat het al leuk is. Natuurlijk ook fijn om al te horen hebben gekregen dat jullie veilig zijn aangekomen in PNG.
    Ben benieuwd naar het volgende verhaal, al zal het nog wel even duren voordat jullie internet hebben.

    Heel veel plezier,
    Kus Jent

  • 30 November 2012 - 21:57

    Joyce Claes:

    Geweldig om nu al een verslag te kunnen lezen. Ben zo benieuwd naar het vervolg.
    Angelique, had nog een emailtje gestuurd maar van Carola vernomen dat je thuis geen bereik had.
    Bij deze wens ik jullie een goede reis toe en vooral genieten van alle indrukken. Pas goed op elkaar en heel veel lieve groetjes van mij.

  • 01 December 2012 - 19:25

    MARION:

    Ha Angelique en Mark

    Wij wensen jullie een mooie reis toe, veel plezier en doe voorzichtig.
    Fijn om af en toe te lezen hoe het met jullie gaat.

    Groetjes uit Waalre, Toine en Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Angelique

Actief sinds 12 Mei 2011
Verslag gelezen: 639
Totaal aantal bezoekers 85501

Voorgaande reizen:

16 Mei 2019 - 10 Juni 2019

Georgië

14 Oktober 2013 - 18 November 2013

On the move agian

28 November 2012 - 04 Januari 2013

Weer terug naar het backpacken!!

25 Mei 2012 - 15 Juni 2012

Een totaal andere vakantie

08 December 2011 - 07 Januari 2012

Terug naar Midden-Amerika

22 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Madagascar

Landen bezocht: